Les polítiques de cancel·lació següents s’apliquen a reserves particulars de fins a 10 persones. Per a reserves de més de 10 persones s’apliquen polítiques de cancel·lació especials que seran esmentades de forma específica a la reserva.
La nostra política de cancel·lació general és de 7 DIES abans del dia d’arribada. És a dir, si es cancel·la o es modifica la reserva abans de 7 DIES del dia d’arribada al Hostel no es realitzarà cap cobrament. Si es cancel·la o modifica la reserva després d’aquest termini o el client no es presenta al Hostel es carregarà el 100% de la reserva a la targeta de crèdit indicada al moment de la reserva. Aquesta política s’aplicarà de manera general.
Política de pagament
Si reserveu a través del nostre web aranhostel.cat el càrrec de l’estada es farà dos dies abans de l’arribada a l’hostel a través de la passarel·la de pagament STRIPE.
Impostos i taxes
Els preus inclouen els impostos a excepció de la TAXA TURÍSTICA. S’aplica la taxa turística prevista per la Generalitat de Catalunya de 0,60 € per persona i per nit, i es paga directament al Hostel a part de la reserva d’allotjament i altres serveis o activitats. La taxa turística no s’aplicarà a partir de la 8a nit d’estada ni a menors de 16 anys.
Al Hostel pots pagar a EFECTIU (euros), VISA o MASTERCARD.
Per a més informació contacteu amb nosaltres a través de l’adreça de correu aranhostel@cec.cat.
Reserves de grups
Si sou més de 10 persones heu de fer la reserva com un grup a través del correu electrònic. Les condicions de reserva i de cancel·lació són diferents de les reserves particulars en funció de la mida del grup i de la temporada. En el procés de reserva us les detallarem de manera clara i específica. Versió: 1 de març del 2023.